Today I don't move like a jagger

2011-08-29 @ 17:03:51

Jag vet, cambilderna tar över.. Idag har jag (om någon vill veta) bestämt mig, och jag säger det man inte ska säga - aldrig - jag ska aldrig klippa av håret igen! Så missnöjd som jag är med frillan just nu är ganska ofattbart. Man brukar liksom kunna gilla läget, men nej. Det går inte för mig. Färgen blev väl okej, men hade varit flera gånger snyggare med mitt (jag påstår inte att det var så långt men..) längre hår. Jo men visst, misstag gör man, och lära sig bör man. I guess? Nu är det bara det att jag måste hålla håret friskt, det vill säga inte platta sönder det totalt för att jag har överjävliga lockar när jag låter det vara. Hur ska detta gå till?!

Idag har jag förövrigt gått och blivit med ytterligare tre block - vilket inte är så hilma nödvändigt just nu, men visst! Bra-att-ha-grejer. Tack mammi!
Idag har jag även slutat cirkus en timma tidigare än beräknat, och där med spenderat den timman nere i stan, och efter den här veckan har jag shoppingförbud. Såvida jag inte råkar skaffa ett brakjobb med typ 70 000 i månaden... - Dream on baby. Idag är jag lite tpl, ni vet.


Nu ska jag packa ihop garderoben för kvällens flytt. Efter det ska jag byta om och knyta på mig springskorna, för att sen få några kilometros trampade. Med detta säger jag alltså hejdå, och hoppas på att jag har en dator tillgänglig inom dom kommande dagarna. Annars - hörs vi någon annan dag!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: MATHILDA

Jodå, lite tpl jag med! Har engelska redovisning imorgon muntligt för en helt ny klass.. Lär väl dö.



Jag klippte också av mig håret i november för det var så slitet o jag hade plattat sönder de. Men nu skiter jag i och platta det och få gå i fluffiga lockar istället, men håret mår bra och är hyffsat långt :))

2011-08-29 @ 17:21:02
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: elin - ellieeees.blogg.se

Tack gullan! :)

2011-08-29 @ 17:32:49
URL: http://ellieeees.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0