Min dag :))

2011-12-30 @ 00:07:21
Idag har jag: vaknat utvilad, varit stolt över att jag fick på plasten på Iphonen igår (även om klockan var 2 på natten när det skedde), tränat väldigt länge med Hanna, bastat ännu längre och också det med Hanna, träffat Elinpelin och snackat lite skit med henne innan Hanna kom (det var inte henne vi snackade om), ätit mat med mamma, ätit pizza med Hanna och promenerat väldigt fort hem igen, druckit kaffe och tittat på en hel hög avsnitt och klipp från Fråga Olle Dokumentären. Jag har alltså haft en händelserik dag, och nog för att det har varit trevligt, men jag har även gått runt med ett mer eller mindre extremt humör. Det har gått från takhöjd, till att braka igenom golvet och ner i källaren. Ungefär. Förbannad som en sugga alltså. Jag sitter nu och försöker klura ut en bra bokstavskombination. S.M.B, P.M.S, A.D.H.D, T.P.L....
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0