4e advent

2011-12-18 @ 23:02:24
Ingen jul-, advent- eller vinterkänsla över huvudtaget här! Skittråkigt med tanke på att det faktiskt är alla tre, och jag liksom inte har något val. Jag har spenderat hela dagen i sängen, med undantag för toalettbesök och ett mål mat, och jag har lyckats se elva avsnitt av one tree hill. Tiden går fort när man har roligt, jappjapp!
Jag tänkte sammanfatta min helg... Men sen kom jag på att det inte finns nåt att sammanfatta, och då kan det ju bli svårt. Jag har blivit en tråkig människa, helt klart! En hemsk människa.
- Hej! Jag heter Jolina och jag spenderar kvällar och helger i min säng! Låter kul va? Det hade det allt kunnat ha varit... Om jag inte hade gjort det själv varenda jävla gång! Ungefär...
Nu ska jag kolla på oth :D *SKRÄLL*
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0