Aningen besviken, men fy så bra det blir!

2011-12-14 @ 21:52:06
Uppd: Klänningen kom hem och jag fick på mig den i ett naffs som vanligt.. Grymt fin klänning, men som jag trodde så var den lite för liten.. Dock inte där jag trodde - satt bra över mage (lite svår att få upp över rumpan) men liten över brösten (SKRÄLL!!!!!) och ryggen. Har så fint fått min mammas (fina) men breda och stadiga rygg, tack mamma, nog för att den är snygg, men passar gör den inte i allt!
Nu ska jag alltså skicka tillbaka den och beställa en i en storlek större! Gör om gör rätt.

Uppd: Klänningen är slut och just nu suger det mesta. Faan också! Nu måste jag hitta en ny pärla - den här som var så bra! Kunde användas under alla årstider och tider på dygnet.. Bajs
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefin

Nej vänta hehe, innan du skickar tillbaka den, skulle jag kunna få köpa den av dig kanske? För om du skickar tillbaka den till nelly.se kommer jag aldrig hinna få tag i den... Är inte helt säker dock ännu om jag vill ha den, eller om du ens skulle vilja sälja den med? Men om du skulle kunna tänka dig det får du gärna skicka bilder på den hur den ser ut i verkligheten i färg och så.

2011-12-14 @ 22:28:37
URL: http://josefinb.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0