Idag har viken fått ett vitt och mysigt täcke, från insidan i alla fall

2011-12-21 @ 20:56:26
Idag kom den första riktiga snön till viken (enligt mig), jag har tagit mig igenom 2011 sista lektion och jag har tänkt en helt del. Jag önskar lite att jag var som bruden på bilden ovan. Det är jag inte. Jag hatar snö. Speciellt om den kommer flygandes från himlen på morgonen påväg till skolan. Helt okej om jag får sitta inne och titta på när de vita, mjuka kristallerna faller sakta och fint från himlen, och ner och lägger sig som ett härligt duntäcke på marken. Det är även helt okej att gå på hårt packad, knastrande snö när solen skiner och det inte kommer en flinga från himlen. Nu vet ni vad jag tycker om snö.

Har inte känt för att blogga över huvudtaget idag, så däför har det blivit därefter. Jag har kollat oth ända sen jag kom hem. Duschat har jag också gjort, och fått hem en extremt ful klänning från nelly.com som jag ska skicka tillbaka imorgon. Imorgon när jag får mitt efterlängtade jullov! Jag kan bara beskriva det med ett ord: L Y C K A
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0