I'm here to crash your party

2011-12-13 @ 15:08:01
Tisdagar blir betydligt bättre ju närmre jullovet vi kommer, och det lilla faktum att jag tagit mig igenom ett matteprov, sett lucia och ätit tomtegröt drar inte ner poängen för dagen! Slutar dessutom tidigt och hade en sovmorgon imorse. Nu är det bara ynka sex skoldagar kvar innan jag får två veckor ledigt! Åoh, vad jag ska njuta!!

Nu ska jag skala potatis och sen åka och träna innan jag lagar resten av maten. Ska träffa några av jordens bästa människor lite senare, för att bland annat säga hejdå till Hannawii som åker till värmen på fredag. Gör det idag eftersom tiden inte finns senare i veckan. Men damn vad jag är avis på henne! Jag vill också åka :( 
Kommer såklar sakna henne i mängder också...
Hörs ni vet
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0