Leave the rest behind, but don't forget

2011-12-20 @ 22:11:17

Bild på en lite mindre Jolina, från midsommarafton 2011.

Tja! Tränat, duschat och kollat klart första säsongen av oth. Känns som detta börjar bli rutin... Har nu tagit mig in i andra och ska se hur länge jag orkar sitta uppe inatt. Är ganska trött, och eftersom jag nästan bokstavligt talat är död på mornarna så kanske det vore bra om jag fick lite sömn? :))
Tänkte även berätta att min bästa vän har startat en ny grej på sin blogg. Hon vill ha er hjälp med att komma igång och överhuvudtaget få reda på om ni är intresserade av hennes lilla idé. Jag själv tycker det är galet smart och kommer ta del i det hela!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0