My mind is so true, I want to show you

2011-12-14 @ 20:26:06
Bild från i augusti.

Druckit julmust, ätit pepparkakor och kollat på film på danslektionen. Tänk om varje lektion kunde vara så??? Dansade några steg på slutet, men stretchade innan det sönder benen lite lagom... Såg ut som om jag skitit på mig när jag reste mig upp från golvet/väggen. Smexigt, jag vet.
Nu har jag ätit massor vofflor och gosat med kusinernas hund. Den minsta kussen är här och säger hejdå till broren min, och just nu går lyxfällan på högvarv där nere. Mamma och jag ska gå och hämta mitt paket (japp, jag är alldeles för liten för att göra sånt själv tydligen..) från nelly sen - Hoppas det passar!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0