Tredje advent

2011-12-11 @ 22:54:03
Planerna har gått fram och tillbaka och upp och ner hela kvällen, men det slutade med att jag stannade hemma. Har kollat teve och kollar just nu på Beck. Har en tendens att bli arg såhär på söndagskvällen. Kan det vara p.g.a. att det inte är långt alls kvar till måndag? Kanskeeee. Har i alla fall bockat av ett av alla dessa arbeten och annat som ska vara klart innan jul. #kännermigduktig
Imorgon ska jag gå i skolan och efter det förhoppningsvis träna med Hanna. Flyttar också till mamma, men har inte packat, så det är nåt jag måste hinna med imorgon också.
Nu är jag dock trött som den lilla gris jag är och ska trippa upp till sängen. Idag känner jag för att gå och lägga mig och vakna om ungefär tre år...
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0