Uppe med tuppen

2011-12-28 @ 10:41:36
Idag är en sån där dag när allt som händer skulle vara trevligt alla dagar förutom just idag. Känner ni igen er? Aeh, jag vet inte. Känner mig lite som en freak mest hela tiden just nu. Inget duger för fröken, men livet bjuder på svackor och det är ju otrevligt att tacka nej. Därför tackar jag och tar fint emot. Nu ligger jag ungefär på myrornas nivå, och det är varför jag inte hört av mig. Jag har inte orkat.

Idag gick jag upp klockan halv 8, efter ynka fyra timmars sömn. Sitter och tänker hela nätterna så sömnen kommer liksom lite i andrahand. Mamma skjutsade mig till tandis och dom drog, slet och spände rällen lite till. Nästa gång får jag förövrigt på underkäken, och där tog dom mig på sängen. Trodde att den skulle tryckas in först i slutet, men nej, det är ju onödigt att spara på krutet! Klart jag ska bli så ful jag kan innan skorten åker!! (det ser jag fram emot, och det vet ni) Haha, nog för pessimisten Jolina - Jag ska ringa pappa som ska hämta mig så vi kan fixa min iPhone 4ssssssss (är stolt och ville bara flika in att jag är väldigt glad över min klapp nånstans) som jag fick i julklapp. Det är problem med 3Gmottagningen, eller så är det jag som är orutinerad #avgå. Sen ska jag försöka övertala honom att åka med mig till stan och skjuta hål i örat på mig. Även det fick jag i julklapp!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0