Another view of winter

2011-02-08 @ 19:21:09
En liten Jolina, med en stor tekopp från i lördags

Idag är jag glad, för det har nämligen varit sooool ute idag, och snön är på väg away! Jag gillart stenhårt ska ni veta, och idag var det ljust ända fram till klockan halv fem! Det är en annan sak som ni ska veta, och även att i morgon ska jag nog inviga cykeln, som nu har fått en ovanligt lång vintervila. Jag säger mums och lapar i mig av solens strålar!
Nu ska jag ta tag i det där Cv:et som jag påbörjade igårkväll, men som tyvärr försvann då datorn inte orkade mer. Hörs kanske senare!
TJYSSSSS
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine Andersson

nej vilken söt kopp :D och ja, vilken söt jolina oxå för den delen!

2011-02-08 @ 22:55:38
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0