City lights

2011-02-13 @ 10:49:46
Godmorgon på er!
Efter gårdagen både i skolan, på stan och sovandes hemma i soffan var jag totalt slut inatt när mannen och jag gick och la oss, så det blev en sovandes stock av mig efter bara några minuter. Jag tror vi börjar bli bättre på det där med att inte ligga och prata i flera timmar innan vi somnar. Det är ju sjukt hur trött man är sedan dagen efter.
Idag vaknade vi hur som riktigt tidigt, så vi har hunnit med både frukost och jag har varit inne i en duschelidusch. Nu sitter jag här, med en sweetie i ena handen och den andra på tangenterna, medans ögonen har fastnat på teven - Love rules!
Senare tar vi en promenad he till mig innan vi sen går vidare till gymmet.
Ha en bra dag ♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0