I andra hemmet

2011-02-07 @ 14:35:28

Sitter just nu i mitt andra hem, närmare bestämt hemma hos pojken min. Helt ensam dock, med en kopp thé och jag måste medge att det känns lite wierd.. Hur som så tror jag att han kommer snart, och senare går jag och jobbar lite. Senare laddar jag upp för första nationella i morgon, och inatt ska jag sova.

Det har blivit lite tunt om bloggning under helgen, men det kan jag förklara på ett så roligt och kort sätta, att jag har alldeles för mycket annat kul att stå i, så det fanns liksom inte riktigt tid, rum eller ork för det. Men nästa helg blir det nog betydligt mycket mer blogginlägg, då det är en kortis för mig. Vi har nämligen öppen skola på lördag, och under lördag eftermiddag, kväll och natt, ska jag nog hjälpa Johan med lägenheten. Såååå där har ni i alla fall helgen min. I veckan ska jag förbränna allt mer, och nu måste vi tänka på PLAYAN, som väntar där lite längre fram!
Lateroooooo
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0