I just came to say hello

2011-02-19 @ 13:20:14
Godmiddag folks! Jag hade en grymt bra fredagkväll, dock med fullt av värk i ländryggen och med massa olika värktabletter och mediciner i kroppen. Vad gör man inte för att kunna röra sig? Hur som så skulle jag spås då jag slutligen kom fram till att jag ville och vågade, men såklart så var det både lång kö och dåligt tålamod, så det får bli en annan gång. Vi körde istället på lite Ismen och annat smått och gott i form av olika både fula och fina danssteg. Idag säger min ryggjävel stop och att jag nog borde vara sängliggandes i den närmaste veckan... Hur kul? Jag får även lite smått panik sådär, när jag inte hunnit gå till gymmet på nästan en vecka nu. Usch, det här är inget kul alltså. Tur att man har kärlek ;)
Nu ska jag nog ta och måla mina nails och sen hoppa in i en snabb dusch, för sen blir det kalas för kusinen!
Ha en bra dag ♥
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine

sv; nja, e väll inget vidare men försöker få det att funka så gott det går iaf, är dock inlagd igen, men men.. taaack <3

2011-02-19 @ 19:27:13
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Josefine

sv: får försöka tro på det! taack :) pusss

2011-02-20 @ 15:10:05
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0