I promise you

2011-02-11 @ 17:41:04
Detta för en vecka och jag kan nästan sätta mitt huvud på att den här helgen också kommer att sluta något i liknande stil.. Då vi går en extradag i skolan den här veckan, betyder det mindre sömn och kanske ännu mer stressrelaterade krämpor. Jag gillar det inte, men vad ska man göra?
Hur som så ska jag i sällskap av en fin brud vid namnet Hanna försöka ta mig bort till pojken min, i en snöstorm som inte tycks vilja lugna ner sig. Jag kan även tala om att mitt val av jacka + skor idag inte vad de bästa.. Vårjacka och converse blir inge  bra tillsammans med 15cm snö och en vindhastighet på 220km/timman.
Nu ska jag duscha av mig, då jag för drygt en timma sedan befann mig på atlet.
Ha en bra kväll♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0