Valentine gifts

2011-02-15 @ 20:32:24
Några av presenterna jag fick mig igår. Riktigt glad blev jag och rosen är nog den finaste jag fått, och även den första jag fått av en liten gosse på alla hjärtans dag! Jag fick även den lilla söta nallen av mannen min. Bikinibh:n och boken fick jag av min söta lilla mor.

Sitter med plugget i högsta hugg, och sitter under tiden och tittar på Sofias Änglar, och jag tror att det måste vara det mest sorgliga programmet jag sett, och det är fortfarande så grymt bra och gripande! En kvinna har precis förlorat sin man, efter sitt bröllop, och just nu hjälper Sofia och hennes grabbar familjen med hela huset som hon köpte efter mannens död. Det är så jag nästan gråter och nu måste jag sluta skriva om jag ska hinna se nåt av programmet!
Kyss på er!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine

Den där bikinin är grymt snygg :D

2011-02-18 @ 11:50:35
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0