Cause I don't care what your middle name is

2011-01-03 @ 22:39:28
Bild från första bilåket med brorsan

Nu har jag ätit vofflor tills byxorna nästan sprack och jag ska nu packa ner det allra sista, innan jag tar en skön och välbehövd dusch. Sen ska jag bara uppdatera mig lite mer innan jag går och lägger mig hyggligt tidigt i alla fall. Klockan ringer nämligen klockan halv sju, och då ska jag upp! Lockar inte med det där, men det bästa kommer ju av det värsta i många fall, och likaså i detta! Jag önskar er tre fina dagar, och sen hör jag av mig senast under fredag!
Sweeeeet!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

sv: haha nä inte direkt men vem vill hem hit lixsom? :(

2011-01-04 @ 12:06:47
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0