En torsdag i orons fotspår

2011-01-13 @ 17:52:53
Det absolut finaste jag har

Efter en inte allt för härlig dag är jag nu hemma med mat i magen och även en liten cup cake, som jag älsklingen och lilla Ana fixa till under eftermiddagen. Dagens skönaste är soffan och datorn med en bra film. Dock så kommer jag inte kunna göra det mer idag då jag har lite plugg att fixa till. Jag hoppas på att morgondagen blir bättre och att jag kan återfå orken i korppaset. Jag vet inte riktigt vart den där kraften tagit vägen.. Men det kanske inte heller är så konstigt att jag är totalt slut efter dessa två dagar? Nu undrar ni säkert vad som hänt, men det kan jag inte säga här, det är alldeles för privat, och det räcker med att säga att jag mår bra och klarar mig.
I morgon ska jag träffa lilla Hildis som åkte ifrån mig under jullovet och kom tillbaka igårkväll. Jag ser fram emot det, och jag hoppas verkligen att hon och alla andra brudar kan få upp den där sprudlande glada och o-oroliga jolinan igen.
Allt ordnar sig. Jag vet.
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: elin

det ska vi nog fixa gumman !

2011-01-13 @ 18:06:23
URL: http://eliinstyle.blogg.se/
Postat av: johan

Love u, Lovie!

2011-01-15 @ 11:19:06

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0