Friday I'm in love

2011-01-21 @ 23:53:52
Nu ska jag bara krypa fram till korset och erkänna att idag har jag kunnat skriva, men har liksom skitit i det, då jag faktiskt haft roligare saker att göra..

För det första har jag varit i skolan och gått egenom nationella prov i fysik, som förövrigt inte var alls lika illa som jag trott att de skulle vara, sen har jag bakat pannkakor med en kär liten Hanna och min egna käring, hemma i mitt kök. Jag har firat morbror på Långskärsgatan, där jag sitter och skriver detta och jag är sjujävlans trött!! Veckorna tar kol på mig verkligen, men jag har använt kvällen åt att skapa lite extra motivation till nästa vecka, plus att jag umgåtts lite extra med modern min. Det sitter aldrig fel!
Vad har ni fördrivit tiden med?

Nu ska jag alldeles straxt försöka få brodern att skjutsa hem mig, så att jag kommer i säng ikväll också. I morgon har jag nämligen tänkt gå upp lite skapligt och köra en dansrunda på Kinectet! Vi får se hur det blir, men en sak är säker, och det är att jag minsann inte behöver sova ensam i morgon, lycka!
Pussar, så hörs vi i morgon!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: johan

haha gumman <3

2011-01-22 @ 09:56:40

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0