I reach out my fingers, it seems like more than distance between us

2011-01-18 @ 20:36:51
Nu är jag hemma efter en och en halv timmas träning, därav mest mage, då mitt ben fortfarande är lite slitet. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv som faktiskt gör detta. Meeeen nu är jag i alla fall hemma, dock inte lika snygg som på bilden, men dock ett litet steg närmare "kroppen jag vill ha". Vi får se hur lång tid det tar, och bara hoppas på att jag inte tröttnar eller bara ger upp, vilket jag inte räknat med! Imma do this! Sen är jag även lite mer sprallig än vanligt då jag fick mig första pussen på över en vecka (munsår suger uppochner). Vad har ni för er och hur mår ni idag?
I morgon ska jag träffa Ida ett tag på kvällen, men jag antar att ni lär höra mer från mig då jag hinner hem och varva ner lite innan hon kommer hit, eller hur det nu blir.
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen fortsätta med min halsduk som jag så fint håller på att sticka i slöjden. Den måste ju blir klar någon gång?
Have a nice night!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0