Inbördeskrig eller något liknande..

2011-01-31 @ 20:30:18
Eftersom att min dator har smittats av demostrationerna i Egypten så har vi just ikväll ett tyst och hemligt inbördeskrig, då den håller på att ta livet av mig. Jag ska dock fortsätta som diktator och aldrig ge mig, så i veckan kan ni hoppa upp och sätta er på att här ska bli ändring!
Nu sitter jag här vid pappas dator, då jag som en liten vekling gav upp efter en timmas krånglande med min egna. Nu ska jag ta mig en dusch, och försöka fylla ut den överblivna tiden eftersom att jag hade tänkt att skriva ett CV just ikväll och allt. GREAT!
Jag har jobbat idag också om någon nu tycker att det är något att lägga på minnet...
Över och uuuuut!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0