Inte vilse i pannkakan, jag är vilse i chokladen

2011-01-02 @ 21:44:21

Såhär mysigt hade Hanna och jag efter fotosvängen i förmiddags. Vi fick i alla fall till lite bilder, vilket jag känner mig väldigt glad för. Man orkar liksom inte blogga när man inte har några bilder att visa er. Motivationen i mig kommer till stor del genom bilderna! Så nu är det er tur att ta tag i detta och titta in här med jämna mellanrum, för nu vet vi aldrig när ett inlägg kommer upp ;)

Min dag har i alla fall varit riktigt skön. Jag har fått iordning lite på mitt rum hos pappsen, och ännu mer ordning på rummet här hos mamma. Det är sånt jag bara får för mig att gör lite titt som tätt. Det går bra att bo i ett rum som ser ut som hej kom och hjälp mig, i några dagar, men sen räcker det. Inte nog med det - man känner sig så sjukt duktig efter också! Galet bra.

Hur som så sitter jag i alla fall här nu, med nyförstörda naglar (lösisar är inge bra) som i alla fall blev lite tillfrisknade med hjälp av en fil och en hel del fixade nagelband. Även pimpade med mitt bruna nagellack från pieces. Jag antar att min kväll inte blir mycket mer intressant då kvällen hunnit bli tonåring redan. Så då är det väl bara en sak kvar -
Godnatt och sov så himla gott♥
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: jonathan

Jaha, min mugg ser jag! ;)

2011-01-04 @ 21:19:20

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0