Orange Orange Orange

2011-01-19 @ 20:30:06
Har precis mumsat i mig den här godbiten och ska alldeles strax göra mig iordning för kvällen. Inatt är det sömn som gäller, vilket jag märkte redan vid klockan halv fyra idag... Humm, vad tror ni? Ska jag satsa på mycket sömn, mat träning och kärlek och se vad som händer? Kanske det. Jag kanske ska ta och köra mitt egna race utan att tänka efter, och bara leva sunt och ha det bra? Men sen kanske jag även ska ha en liten bit av livets goda delikatesser också? Jag tror jag kör på den!!
I morgon fortsätter jag och mannen på atlet och jag ska verkligen köra allt på crosstrainern!

Idag har jag fått höra att jag behöver kaxa till mig för att få många besökare på blogg.se.. Är det så, eller har personen i fråga bara väldigt mycket fel? Man ska alltså bara visa det dåliga för att få någon sorts av uppskattning av något man vill ska vara någon slags spegel av ens liv? Jag hänger inte riktigt med om jag ska vara ärlig. Har ni tappat poängen med att den här bloggen fläker ut stora delar av mitt liv, inte av något jag skulle vilja vara (inte)? Jag tänker i alla fall inte visa något annat än Jolina, och sen är det er uppgift att avgöra om det är min blogg ni vill läsa, eller den där kaxiga personen. Mig spelar ingen roll helt ärligt. Jag gör detta till största del för min skull, även om det är väldigt mycket roligare att blogga när besöksmätaren stiger.

Godnatt & var rädda om er!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0