The sky is kind of pink

2011-01-30 @ 19:19:52
Nu sitter jag här, mätt och glad efter en god middag med släkten. Måste ta tag i lasset med plugg som ligger där borta och ger mig ångest känner jag, men orken räcker tyvärr inte till... Aja, jag får väl ta tummen ur och sätta igång, då det är ekonomiprov som gäller på tisdag, och om ja ska vara ärlig så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på i veckan heller, mer än massa nationella förberedelser i skolan och döda kroppen lite sådär lagom på Atlet, sen får vi se hur det blir med bytet till Actic. Jag ska även köra en biodejt tillsammans med mormor, mamma och kusinen, vilket känns väldigt bra!
Nu ska jag läsa ekonomi och sen dra en titt på Solsidan. Ha det bra♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0