Underneath the clear blue sky, here's a little heart

2011-01-22 @ 12:19:08
Dessa små godsaker kom brorsan hem med, efter jobbet för ett tag sen, och nu ligger ett av dem i tryggt förvar i min lilla mage!
Idag vaknade jag vid en perfekt tid! Precis klockan tio, och om ni frågar mig så är det precis lagom för att man ska få sova ut lite efter en slitig vecka, plus att man kan få ut mycket utav dagen! Skön känsla det där! Såååå nu har jag bara ätit och ätit och var i full färd med damsugning då jag upptäckte att påsen var överfull och att vi inte hade några fler..
Resten av dagen ska jag i alla fall spendera i stor del med släkten och jag ska packa ner lilla kamme så att det kanske blir lite mer intressanta bilder, eller vad säger ni? Senare sover min lilla pååjke här, och det slår stort!
Ha en bra dag♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0