2011's och sommarens kanalsim

2011-07-13 @ 15:43:44
Kusinen m. kompis
Stan fylls med turister och olika sorters stånd inför Visfestivalen

Nu är jag hemma, med sallad i magen och tar det bara lugnt innan jag åker ner till stan för några timmars jobb.
Mamma och jag åkter hur som helst in till stan efter att vi tittat på alla simmare med huvudbonad o.s.v. Sebastian från 3 försökte få oss att byta abonemang och hemtelefon till en mobil. Skitbra tyckte jag. Det tyckte inte mamma, och där med fick det vara sålänge.
Vi storsade runt lite på stan och köpte sen lunch och åkte hem. Nu ska jag bara packa in det sista i garderoben, och sen ska ni få en dagens tänkte jag!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0