Answers

2011-07-02 @ 00:37:00
Startade ju en liten frågestund förra veckan, och när det nu inte är fler som har frågor tycker jag att det får räcka. Jag svarar därför på de få jag har nu.

•Fyra bästa vänner? Stella, Elin, Hanna är mina absolut närmsta vänner, men sen umgås jag så mycket som möjligt med Hilda och Josse också. På detta kommer också grabbarna grus (Ludde och Olle), så det är ganska svårt att peka ut bara fyra!
•En sak i ditt rum som du verkligen inte kan klara dig utan? Det må vara datoren hörrni! Det skulle inte vara lika lätt utan den, då det är ungefär den sak som brukas mest här hemma. Sitter jag inte framför det, då spelas det i alla fall musik ifrån den.
•Senaste du var tillsammans med? Den senaste jag var tillsammans med vad Johan, i ett och ett halvt år framochtillbaka.
•Det som irriterar dig mest? Det som irriterar mig mest är nog när folk inte tänker. De värker ur sig saker innan de tänkt på vem de pratar med och om vad.
•En person du stör dig på? Haha, nu ska vi absolut inte peka ut någon på något negativt sätt, och visst jag stör mig på folk på grund av negativa saker också, men det jobbigaste är nog när någon är så kallad "perfekt". En sån person skulle helt klart kunna vara Kenza. Det är en person som jag verkligen kan beundra. Med bara 20 år i bagaget lever hon livet som en erfaren och klok människa (i alla fall intrycket man får).
•Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det då vara? Jag har ingen aning om vem jag vill byta liv med, då jag varken är så intresserad av större artister eller liknande, men det skulle kanske vara Kenza, bara för att se om hon faktiskt lever så bra som ytan tyder på.
•Har du någon speciell i ditt liv nu? Om det är någon speciell som i en relation eller liknande är svaret nej. Jag är helt själv just nu, vilket jag tror är bra för mig, även om jag inte tycker om det. Sen har jag ju alla mina vänner som är speciella på sina egna vis!!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0