That's how we do it!

2011-07-12 @ 15:27:50
Under gårdagen hann jag med mycket onyttigt vill jag lova! Jag träffade Hanna med lilla hunden Theo, för att styra upp en fruktsallad och lite dip och så vidare. Än så länge inte så onyttigt. När vi var klara och mätta i magen kände vi för att testa på nya Frunchlådan nere i stan. Vi tog oss en promenad, minus hund, och införskaffade oss kakor.
På hemvägen efter att jag äntligen hittat min långkjol (som ni får se senare i veckan) tog vi ett stopp vid Åhmans och jag fick lite "riktig" mat i magen... Här tar det sig!..
Gick sen hem och packade och åkte ut med bilen i två timmar med mamma, innan vi besökte mormor och morfar för att äta frukt(dagens nyttigaste).
Hemma kom broren hem med nybakat och självklart går det inte att tacka nej till det. Som sagt: JAG SKA BÖRJA TRÄNA NU.



Ska alladeles strax hoppa på cykeln och trampa ner till jobbet. Slutar sent, så vi hörs i möra! POSSS
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0