Twist it up, all black

2011-07-04 @ 18:47:17
Igår var en trött dag, men vem höll humöret uppe om inte jag?! Jo, jag bestämde mig för att vara på bra humör under hela min vakna tid, men vem var på dåligt humör och trött då?! Alla andra! Jag spenderade i alla fall min kväll i gott sällskap av en alldeles speciell pöjk. Tog oss en promenix och fick en del sagt. Joinade sen soffan över natten, skönt!
Idag har varit en allmänt konstig dag. Det har känts som söndag hela dagen (enligt mig). Gjorde mig iordning först vid klockan ett, och då för en springtur tillsammans med Hannisen. Lite söndagsgöra känns det som. Vi tog i alla fall årets första näckdopp, och sen tog vi oss hem lufttorkade med dyngsurt hår.
Jag har också kört bil idag. På vägen. Bland andra bilar. En lång bit. Det gick bra ;) he he
Nu har jag ätit och ska packa ihop lite kläder och annat nödvändigt för en vecka hos pappi. Sen ska jag försöka övertala nån snäll jävel att skjutsa mig dit också. POSS
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0