I will dance in the moonlight

2011-06-24 @ 16:31:55
En midsommarjolina 24/6 2011


Hallå på er! Tänkte dagen till ära höra av mig och säga att jag fortfarande lever och att jag kilar stadigt, på egen hand. Jag ska fira midsommar med de jag tycker mest om (-1 vilket är grymt tråkigt, men önskar Hannisen den bästa midsommaren i alla fall!) och vi ska grilla, leka lekar och bara ha det bra!
Just nu sitter jag i mitt nystädade hus och förundras över hur skönt det är när datoren min är på plats. Det finns en annan sak att förundras över och verkligen avguda som svensk - vattnet! Det är lite av mitt bästa på dagen för tillfället. Att bara ta en glas och dricka vatten ur kranen. Efter mina dagar i Spanien insåg jag lite hur bra jag faktiskt har det hemma i Sverige. Meeeen nu ska vi inte babbla om vatten, utan jag ska göra iordning det sista innan folket dundrar in.
Som ni ser så har jag även gått och blivit ett litet ljushuvud igen, sommarfräscht!


0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0