Summer break!

2011-06-16 @ 15:37:00

Guess who's back! Med skolavslutningen avverkad sitter jag nu hemma, Winnerbäck går på högvarv och sommarfeelings börjar ta fart! Nu kör jag på nystart och sommar, sen får vi se var vägen tar mig. Ikväll tar den mig i alla fall till ett härligt gäng, och ska tillsammans med som festa in sommaren på riktigt. Känns heeeeeelt okej om ni frågar mig!

Bilder från resan kommer så småningom, det kan jag lova er, för det är verkligen något jag vill visa er! Hellyckad resa med de bästa människorna jag kan finna, och fick mig tillochmed lite färg på köpet. Spaniens sol är en härlig en!


Jag ska alldeles strax bege mig bort till mormor och morfar för att fika tillsammans med kusiner och mostrar. Efter det ska jag möta upp pinglorna och trampa ut till Norrlandet! Take care

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0