What if what if what if

2011-06-29 @ 18:01:04
Hanna och jag den 15 juni i Spanien, Malgrat de Mar
Nämen hallå! Jag har spenderat min dag på Astrid Lindgrens Värld, i sällskap av m&m, mamma och kussarna. Kolla in årets nya Ronja Rövardotter var ju ett måste, då lillkusinen spelade rollen förra sommaren. Hon slår helt klart den nya.. Nej, vi är inte alls färgade...
Mamma och jag kom precis hem, det har varit sjukt varmt och jag vet inte hur många gånger jag bara velat ställa mig i varenda vattenspridare med alla små blöjbarn. Frågan är varför dom badar och duschar med blöjan?.. Det måste vara tungt.. Haha, nog om blöjor!
Nu ska jag fixa i ordning mig lite och sen ta tag i kvällen. Jag ska först möta upp Hanna och Elin, för att sen träffa lite mer folk. Ha en bra kväll foolks!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Galet härlig bild på er! :D

2011-06-29 @ 22:17:54
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: irini

jag kanske har fel, men var inte det där den 14:e? :) eller drog ni ner till stranden den 15:e också, för jag har för mig om att ni snyggingar låg på ett par solstolar lite bakom mig bredvid poolen? ;)

2011-06-30 @ 11:35:17
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0