Atcho prosit!

2011-03-12 @ 22:21:10
Hellu på er gubbar och gummor! Hur har ni det? Jag själv har det väldigt mysigt tillsammans med min lilla mor ikväll! Vi har nyss kollat melodifestivalen, och visst, Eric kanske kan göra ett bra jobb i stora Eurovision i Düssedorf, men jag tror ändå Danny hade gjort det bäst.
Jag har i alla fall haft en grymt bra och chillad dag till max ute hos Hilda! Med god mat, annat gott och väldigt gott sällskap så kan det ju inte bli annat än drittigt bra? Vi har även varit flickiga och kollat flickfilm och fått bort lite kalorier efter en stunds dansande!
Hur som så har vi även fått i oss lite varma mackor och kaffe, och nu ska jag ta på mig min rosa lilla overall och försöka få min mamma på räknehumör, för nu är det minsann dags för lite resesparande om jag ska försöka ta mig till Phillipinerna i december! (Är det någon som hört något om tsunamin förressten? Den skulle väl ta sig till Phillipinerna också?)
Have a nice evening. D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0