Blue blue sky

2011-03-02 @ 21:40:10
Guuuud så härligt med blå himmel! Är det nu den efterlängtade vårvintern kommer, alltså? Man kan ju inte var annat än på bra humör när vädret är såhär bra. Idag har även varit en trött dag, men jag tror att jag behövde träningspasset jag tog mig tid till, tidigare ikväll. Jag har även fått frillan klippt, vilket känns skönt nu när jag börjar få ordning på stråna!
Nu sitter jag här och väntar in morgondagens träningsvärk och även en sovmorgon på cirkus två timmar. Helt okej om ni frågar mig. Nae nu ska jag slänga mig in i duschen och sen lapa i mig av nattsömnen!
Puss på er. D
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: thilda karlsson

var gör du om dina foton? kram :)

2011-03-06 @ 22:18:36
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0