I'm comin' home

2011-03-05 @ 12:35:30
Haloj där! Hur har ni det?
Jag har spenderat min fredagnatt hos min pojke, och det har därför blivit dåligt med uppatering bland allt kortspel och annat kul! Vi har även blviti riktiga hejjare på att vara trötta om kvällarna och somnar därför tidigt jämt. Det är faktiskt en bra egenskap har jag kommit på, och de betyder alltså att vi har hela dagen efter att ta vara på. Jag gillart!
Nu ska vi ta oss en promenad och sen ska grabben ta tag i bilratten! Kvällen spenderar jag förhoppningsvis hemma med pappa och bror. Känns som att det är en sån där mysdag idag, då man bara kan glida omkring utan bekymmer. Hakuna matata, det är ord som är bra ;)
. D
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: GUEVACCI

hmm heter han på facebook då? :P

2011-03-05 @ 13:42:43
URL: http://guevacci.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0