Life's never good enough

2011-03-17 @ 17:43:56
Hejsan svejsan!
Igår var jag på lite dåligt humör när jag skrev här, men idag tänkte jag på just det - att hur mycket enklare det är att skriva glatt, när man faktiskt är på bra humör!
Idag har jag haft en skitdag också, med ämnesprov i fysik och massa tankar om att jag bara vill sticka pennor i alla som stör mig, så idag kan ni som inte känner mig vara glada över att ni faktiskt inte gör det ;) Skämt osido, nu är jag på bättre humör, och jag kan nog bara ge den crediten till en liten figur. Den figuren finns på bilderna över och heter Fanny. Det går ju nästan inte att inte vara glad när man kommer hem och blir påhoppad av en lite söt puttehund! Nu yrar hon omkring med en boll, maten står påspisen och Halvåtta Hos Mig står på högvarv. Känns ganska bra faktiskt, och med bara en dag kvar i skolan, firande för mig på fredag och häng med Johan på lördag så ser jag fram emot helgen!
Hoppas ni haft en bra dag hörrni! Jag hör av mig senare.
. D
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh, tusen tack Jolina!

Jag mår bra faktiskt, hur mår du själv och hur kändes nationella? kraaaam

2011-03-17 @ 22:14:46
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0