Määääää

2011-03-15 @ 18:26:31
Halloj där!
Idag har jag nått toppen av förutmjukelse under en dans, då jag faktiskt skapade den där känslan alldeles själv då allt bara blev pinsamt, men visst, livet går vidare! Eller?... ;)
Jag har dansat mitt på stan, i gubbkläder, dansat fel, och hoppat runt som ett litet barn om någon undrar. Inget jag brukar syssla med i vanliga fall liksom... Hur som så är i alla fall en av alla danser, på e-valet, nu inspelade och vi kan bara hoppas på att det blev bra!
Jag kom hem för cirkus en timma sen och ska nu bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag är så in i gatans trött nu om dagarna, så vad passar inte bättre än en studiedag i morgon? Jag ska nog försöka få med min Johan ut på ett litet påhitt om vädret tillåter, plus att han kanske borde må lite bättre om det ska fungdera. Vi får la hoppas! Idag lever jag verkligen på hoppet...
I tider som dessa får ni nöja er med gamla bilder, men den här bilden kan ju i alla fall få innebörden att jag verkligen saknar mitt lilla brudgäng just nu!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0