My sweet sixteen!

2011-03-09 @ 15:50:55
Som jag nämnde igår så är det ingen vanlig dag idag. Det är nämligen min födelsedag, och för exakt 16 år sen, just nu låg jag tillsammans med min lilla mor på BV och chillade och suttade mjölk och vad annat nu små bebisar gör ;) Ganska najs egentligen... Att va bebis alltså, haha.
Nu har jag kommit hem efter en skoldag med lite av det vanliga, och nu väntar jag på pojken min som kommer hit för att fira mig tillsammans med släkten lite senare. Känns som om fortsättningen av dagen blir bra den med!
Vi hörs senare för nu måste jag ta tag i mitt bombnedslag, och här ovan ser ni föressten en av presenterna från i morse, då hela familjen klampade in tillsammans med sång och frukost på sängen!
SOLOOOOOONG. D
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine Andersson

grattis jolinaaa :D

2011-03-09 @ 19:05:36
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Claudia

Grattiis :D

2011-03-10 @ 18:17:41
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0