Sunny sunday

2011-03-20 @ 15:21:54
Efter att jag tagit en sjukt skön promenad hem, har jag nu fixat till i köket, fotat solen med nya objektivet och sitter just nu med en glasskål i handen. Idag skiner solen som ni kanske förstår och då känner i alla fall jag att det är svårt att hålla humöret dåligt. Man blir liksom glad hela naturligt! Det är varmt idag också, jag gick med bara kofta en bit faktiskt innan jag sa hejdå till Johan och började planera inför nästa helg.
Resten av dagen spenderar jag hemma, framför teven och ikväll kommer Fannybanny tillbaka och förgyller ytterligare några dagar.

1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: thilda karlsson

skulle du kunna hjälpa mig med min blogg? kramis :)

2011-04-10 @ 20:41:00
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0