Give me everything tonight

2011-05-26 @ 21:24:46
Nu har jag handlat med pappa och bror och ska alldeles strax bege mig mot sängen! Jag ska även rätta mitt lilla fel i inlägget under, då jag skrev att jag var på alfaskolan, då jag egentligen var på torpaskolan, hehe ;) Tur att mina pinglor kan rätta mig! Jag ska i alla fall skicka över mitt musikarbete nu och sen tagga the bed. I morgon blir de inge vidare uppdatering, då jag spår att jag kommer vara ganska mycket jätteupptagen i morgon. Jag kanske laddar upp med ett tidsinställt då kanske? Vi får se!
XX
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hilda

jag tänkte också skriva det, men orkade inte..

nu vet du!

hahah

2011-05-27 @ 11:51:02
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0