I wold like to meet someone kind

2011-05-04 @ 18:18:07
Hallo där! Det är den 4e maj och idag har det snöa dunderstora flingor. Najs, skulle en från afrika säga, men nej. Det här är allt annat än najs. JAG HATAR SNÖ!!!! Det är nästan så man känner för att gå i ide och bara ligga och sova i en sisådär sex veckor fram till skolavslutningen. Jag får ungefär känsla när jag tänker på allt plugg som ska vara klart tills dess. Jag rekommenderar inte att gå nionde klass...

Hanna var föressten här förut och vi fick en hel del meningar sagda. Det behövdes, men visst hade vi också rätt så fun! Det är ju svårt att undgå tillsammans med den bruden.. Föressten så gjorde vi också den äckligaste skinksåsen som världen skådat, och för att inflika hur dukitg jag faktiskt är så har jag diskat också.
Nu har jag skapat tid för lite plugg. Musiken får bli mitt hjälpmedel för att ta mig igenom kvällen.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0