If I were indistructible, I would save the world

2011-05-17 @ 21:00:52
Kvällsmaten upplagd lite extra fint för att skryta lite om hur nyttig jag är...

Jag är hemkommen efter en dryg timmas träning med både intervaller och styrka i både armar och mage. Hårt värre, men hem kom jag i alla fall med ett ansikte likt en tomat och en kropp ett litet steg närmare slim! Det är inte utan att jag är lite stolt över mig själv, då jag faktiskt hann somna innan jag skulle ge mig av. Jag kunde lika gärna legat kvar i sängen, men icke sa nicke! Nu är jag nyäten, nyduschad och har alltså även lite ny energi! Jag ska ta och göra klart sista delen i mitt teknikarbete så jag blir nöjd, och sen ska jag ta mig en promenix till affären och köpa vaniljyoghurt, då det är ungefär vad jag lever på för tillfället... XO
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0