Ingenting du säger spelar längre någon roll

2011-05-18 @ 17:32:45
Såhär glider jag ikväll, på mammas födelsedagsfirande. Ska även slänga in ett grattis till min älskade pappa, som även han fyller år dagen till ära!

Efter en extra thailuch (som inte behövdes ett enda dugg) på stan tillsammans med Hanna, kom även Elin in och vi gled fint ett tag. Jag har hittat världens coolaste "klänning" som jag snart ska införskaffa mig, plus att jag äntligen hittat bh:n som ska vara till min vita pärla. Duktigt nöjd nu!
Nu har jag fixat till i köket och på en av toaletterna och nu är det enda som fattas gästerna. Dom kommer nog alldeles strax indundandres och jag ska äntligen få min efterlängtade smörgåstårta! Jag ska vara duktig ikväll: skippa den sockerfyllda tårtan.
Poss på äär!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0