Mother's day

2011-05-29 @ 20:47:25
Som ni redan vet åkte jag, tillsammans med släkten, ut till Gertrudsvik och Två möjliheters lusthus, för att äta middag och fira både min lilla mormor som blivit året äldre, och alla mammors dag. Det fick bli trerätters, men hungriga som vi var, missade vi(jag) helt att fota den rökta flundran och allt det goda till. Måste bli bättre på det där.. Hur som så var det andra bullar med huvudrätten, som för min del fick bli ryggbiff med potatiskaka, sås och svartvinbärgelé. Mumsigt värre, och även den var slukad på ett nafs! Efter den väntade efterrätten som ni troligtvis får ta en titt på under morgondagen. Det var i alla fall något som föll mig i smaken, men jag aldrig tidigare hade smakat, suveränt!
Nu sitter jag hemma med mätt mage och ska nu dyka ner i plugget. X
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0