Om du tror att jag är farlig, kanske tänder du på det?

2011-05-31 @ 20:01:42
Hallå där i solen! Hoppas ni har det bra, och har minst lika fint väder som jag?! Fysatan vad livet är bra just nu! Jag har idag gjort mina två sista prov i 9an, den sista bokredovisningen, och ska alldeles avsluta de två sista arbeten! Jag är förvånandsvärt nog även nöjd med dagens insattser, finns liksom inget att göra åt saken om de går åt pipan, he-he.
Slutade i alla fall tidigare, vilket behövdes, då jag bokstavligt fick krupp av att sitta i skolan när solen sken som mest! Jag tog mig hem med sista lektionens arbete och la mig som en flatsill och stekte på brännan under en timma sisådär. Så nu är även tanen en bit på vägen, men mer ska det bli! Sen har jag ju även turen att ha världens bästa mamma, som vet precis vad som behövs när man kommer hem efter en dags arbete ↑
Kvällen har jag spenderat på mejeriets tak, men två flickor och en gitarr, innan jag syndade till det med en glass i hamnen tillsammans med kusinen min!
Nu - göra mig av med 9an!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0