Spring.love

2011-05-29 @ 12:01:22
Tjenis! Det är söndag, jag vaknade för några timmar sedan med ångest och kände för att bara dö för några sekunder. Sen kom jag på att jag bara har fem hela skoldagar kvar, vilket faktiskt inte känns helt okej det heller, för att två av dem är innan betygen sätts... Det kommer bli två häktiska dagar.


Solen lyste med sin frånvaro några timmar på morgonen, men nu är han hemma igen! Wedigt najs om ni frågar mig, då vi här i viken fått uppleva en ganska grå helg. Dock med bal och massa massa kärlek, som gjorde det hela mycket mysigare! Jag själv agerade fotograf, då broren min balade sig riktigt rejält med flickvän och frack. Bilder kommer dyka upp så småningom.
Nu ska jag i alla fall ta tag i andra världkriget och allt vad det nu innebär. Vi får se när jag hör av mig, för vid ett befinner jag mig troligtvis hos Stella för ett litet rep tillsammans med Julia, och efter det firar jag mor(smors) dag tillsammans med släkten och mat ute vid Gertrudsvik väntar! Ses senare dåva, XX


Jag glider förövrigt omkring i långklänning dagen til ära, men koftan byts troligtvid ut mot mammas stickade väst som jag flitigt använt de senaste dagarna.

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0