Step one - start talking

2011-05-22 @ 21:23:29
Halojsan! Då jag tidigare, vid klockan sex redan, fick stänga på Sahara, kom jag precis lagom hem innan Gustinator och CLAN ringde och ville ha ner Stella och mig till Mejeriet för lite rep. Såååå jag fick så fint bege mig ner dit med maten i halsen. Vi fick ungefär inget gjort, och nu sitter jag här hemma med en onödigt stor bit paj i magen. Synd! Men det kunde varit värre...


Här ovan har ni lite bilder från gårdagen/kvällen, då jag tillslut somnade framför teven hos Hanna, men gud så finna människor jag umågs med! Man får leta efter bättre liksom! Alla bilder är snodda av Hannisen. Snart ska jag ta tag i packningen och sen bege mig mot sängen som står och gapar alldeles tom och ensam. XO
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0