You're the reason why I smile

2011-05-21 @ 00:07:39
Ph Weheartit

Jag är för en stund sen hemkommen och sitter här i ensamheten och funderar lite smått. Kvällen var hur som helst riktigt härlig och varm. Jag spenderade den tillsammans med Hanna, och jag kan även säga att jag konstaterar att det är sommar. Jag har endast gått runt i en tunn cardigan! Fatta nice alltså!
I morgon ska jag upp med tuppen. Jag ska nämligen upp till pappa och vakta hund och fixa lite på altanen. Senare ska jag på föreställning till hyllning av lillbabs och efter det beger jag mig direkt till Hanna för lite mat i gott sällskap. Jag spår en riktigt bra dag, plus att jag kan pynta den med lite sukker!
Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen. XX
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0