Neuuwin

2011-11-15 @ 15:52:37
Vintern är här, och vad passar då bättre med nya vantar, mössor och halsdukar?!
Jag har en väldigt generös släkt och har så länge som jag kommer ihåg hållt på och styrt med sykonpresenter hit och syskonpresenter dit. Vill säga att det bara inte är födelsedagsbarnet som får presenter... Bra grej om ni frågar mig just nu. Mindre bra om jag i framtiden ska föra traditionen vidare... Det kan nog lätt bli lite dyrt.
Hur som så är detta lite av vad jag fick när broren min i fredags fyllde 19 hela år. Lovikavantar av mormor och en vit härlig halsduk av mamsen! (tofifee av lilla farmor också) Man tackar man tackar!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Stellaa

HAHAH VAD SÖÖT!

2011-11-15 @ 18:25:21
URL: http://stellaam.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0