Sånt där intressant

2011-11-05 @ 18:06:04
Vad är den äckligaste maten du vet?
Bönor... diggar inte heller fisk särskilt nåt nämnvärt.
Vad ångrar du i livet? (Om något?)
Jag tror att jag ångrar saker jag inte gjort, och tror att det kommer fortsätta så... Jag ångrar ofta hur jag reagerar i olika situationer.
Vilket är ditt favoritplagg i höst/vinter?
Concerse kommer nog alltid att ha första plats på min favvolista, men utöver det är det väl stickade, större tröjor! Försöker hålla mig till det jag tycker är snyggt.
Vad gjorde du i helgen?
Det är helg nu, men förra helgen öste jag järnet med de bästa på denna jord. Firade bland annat in höstlovet. Storslaget!
Vilka är dina fem 2dos nästa vecka?
Gå i skolan, plugga, träna, dansa och plugga. Livet är hårt.
Vad har du på dig just nu?
Morgonrock.
Senaste låten du lyssnade på?
Glad you came - The wanted.
Bästa skönhetsknep:
Sov inte med smink och smröj in ansiktet med återfuktande kräm. Annars behöver man inte gå in för de så hårt...
Vart skulle du tatuera dig om du var tvungen?
Jag tror inte att man behöver tvinga mig till det, men när jag gör det då ska jag i alla fall ha en handleden. Blir nog fler än en.
Vem saknar du?
Finns många i nuläget, men nu vill jag att min lilla Hilda minsann ska komma hem!
Bästa filmen någonsin?
Jag saknar dig.
Vilka tidningar läser du?
Läser inte mycket tidningar alls, men när jag väl gör det så är det oftast skvallerblaskor som intresserar mig mest.
Vad önskar du att du var bättre på?
Jag önskar att jag hade mer självdiciplin när det gäller skolan. Skulle behöva en touch av tålamod.
Vad är din största rädsla?
Att dö.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
"Jag hatar dig".
Om du får barn, vad ska du döpa dem till?
Jag tycker att Keesha är jättefint, men skulle nog inte kunna bestämma innan. Man måste ju se vad det är för liten skrutt man får!
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Min farmor tar helt klart förstaplatsen, och sen kommer alla mina fina tjejer!
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag får vara lycklig.
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken?
En stor, vit landrover.
Det finaste sms:et du fått i år?
"Jag älskar dig".

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0